
Agencja reklamowa – jak pomoże wypromować Twój biznes?
12 sierpnia 2020Wszystko, czego warto dowiedzieć się o Kraków agencja reklamowa, uzyskasz na k-myk.pl
Akcje marketingowe powinny stanowić ważny element budowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy zajmujemy się produkcją, dystrybucją czy świadczeniem usług. Spółki oraz duże przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na stworzenie i opłacanie swoich sekcji ds. reklamy, tymczasem małe biznesy, które z rzadka decydują się na akcje promocyjne, z reguły korzystają ze wsparcia agencji marketingowych.
W jakich działaniach wesprze Cię agencja marketingowa?
Agencja marketingowa to grupa kreatywnych osób z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących wieloma umiejętnościami przydatnymi w branży reklamowej. Dzięki współpracy z profesjonalistami doskonale orientującymi się zarówno w obszarze tradycyjnych mediów, kampanii promocyjnych w internecie (animacje i filmy viralowe, kanały social media), jak i grafiki użytkowej (także DTP), agencja reklamowa jest w stanie zapewnić klientom wszechstronną obsługę. Młode przedsiębiorstwa mogą zlecić przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i projektami akcydensów (papier firmowy, wizytówki czy koperty), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, że zostanie ono odpowiednio użyte w trakcie projektowania materiałów promocyjnych – folderów, kalendarzy, stoisk targowych czy billboardów. Agencja marketingowa pomoże też stworzyć przyciągające, unikatowe teksty na stronę internetową zleceniodawcy, jak również opracuje schemat kontaktów z klientami poprzez najpopularniejsze portale, takie jak Twitter, Instagram lub Facebook.
Kiedy warto zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?
Oferta agencji marketingowej kierowana jest w głównej mierze do firm, które nie mają własnego działu promocji. Jednak nie oznacza to, że to wyłączny model kooperacji. Praca agencji częstokroć polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie działowi zajmującemu się promocją. Jeśli zatem nie ma on praktyki w przygotowaniu targów, spotkań z klientami czy sympozjów, które zazwyczaj wymagają drobiazgowego planowania, takie zadania można powierzyć zewnętrznej agencji marketingowej. Może ona też posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu zgranego oraz wykwalifikowanego zespołu pracowników – należy zlecić jej przygotowanie planu szkoleń albo zorganizowanie warsztatów integracyjnych. Na rynku funkcjonują setki agencji marketingowych, trzeba jednak nawiązywać współpracę z tymi, które dają dostęp do znacznego zespołu doświadczonych profesjonalistów. Pozwala to na przekazanie wszystkich przedsięwzięć reklamowych jednej agencjii w rezultacie – łatwiejszy nadzór nad spójnością kampanii i wizerunku firmy.
Kontakt z nami:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]