W reklamie postaw na użyteczność – o smyczach i brelokach z logo

6 marca 2021

Praca nad wizerunkiem firmy to delikatne zadanie, opierające się na czynnościach obejmujących różne dziedziny. Jedną z nich jest naturalnie dystrybucja gadżetów promocyjnych mających wywołać skojarzenia z daną firmą. Takie gadżety z elementami identyfikacji wizualnej powinny być w pierwszej kolejności przydatne – wtedy klienci będą częściej je wykorzystywać i przez to będą lepiej kojarzyć konkretną markę. Z tej przyczyny firmy wybierające tę formę promocji najchętniej zamawiają takie gadżety jak zeszyty, latarki lub torby. Dużą popularnością mogą pochwalić się też smycze i breloki z nadrukiem. Dlaczego opłaca się je wybrać? Kiedy najlepiej je wykorzystać?

Smycze z własnym nadrukiem. Kiedy warto je kupić?

Przyczyny popularności breloków i smyczy z logo nie musimy daleko szukać. O ich powodzeniu jako gadżetów stosowanych w promocji przesądzają głównie ich niewysoki koszt produkcji, zbliżony do zwykle kilku polskich złotych za sztukę. To powoduje, że bez narażania przedsiębiorstwa na niebotyczne koszty, można przygotować ich znaczną ilość. Jest to kluczowe dla firm planujących większe akcje promocyjne, opierające się między innymi o przekazywanie gadżetów tysiącom osób, przykładowo klientom sklepu czy też odwiedzającym firmowy pawilon w czasie giełdy. Smycze z logo są również nieraz nabywane przez firmy dla swoich pracowników – umożliwiają wygodne noszenie przepustek do otwierania drzwi oraz plakietek z ID.

Breloki z nadrukiem nie tylko dekoracja do kluczy

A co z brelokami? Główną przyczyną, dla którego marketingowcy często sięgają po breloki reklamowe jest ich potężna niesamowita różnorodność. Wśród nich są zarówno te służące jako element dekoracyjny do kluczy, jak i breloki o wysokiej użyteczności, jak np. metry, poziomice i otwieracze do kapsli.