Filtr w Google za nienaturalne linki przychodzące

20 lipca 2019

Nienaturalne linki przychodzące są kluczowym powodem, przez który na portal internetowy może być nałożony ban od Google. Czy jest sposób na uniknięcie tych poważnych obostrzeń?

Nienaturalne linki przychodzące – sztuczne kierowanie odbiorców na stronę

Nienaturalne linki przychodzące to umieszczanie zbyt dużej liczby odnośników kierujących odbiorców na naszą witrynę w sieci. Łamią one zasady rzetelnego pozycjonowania stworzone przez firmę Google, bo manipulują pozycją adresu w wyszukiwarce. Zazwyczaj nienaturalne linki przychodzące występują w formie tekstów promujących najeżonych sztucznymi frazami. Szerzy się też proces kupowania linków, co skutkuje nałożeniem filtra. Jeśli nieuczciwe praktyki zostaną ujawnione, witryna jest zbanowana filtrem w Google za nienaturalne linki, co wiąże się nagłym zmniejszeniem jej pozycji w wyszukiwarce, czasem aż o 40 podstron.

Jak poradzić sobie z nienaturalnymi linkami przychodzącymi

Trzeba podkreślić, że kiedy na stronę będzie nałożony filtr w Google za nienaturalne linki, jesteśmy w stanie starać się o reaktywowanie prawidłowej pozycji w przeglądarce internetowej. Proces ten jest jednak bardzo pracochłonny i nie gwarantuje pełnego sukcesu. Zasięgnijmy porady specjalistycznej agencji SEO, jeśli pragniemy podnieść prawdopodobieństwo szybkiego zdjęcia filtrów. Specjaliści momentalnie ustalą realną przyczynę i uporają się z nienaturalnymi linkami. Nie zapominajmy, że zarówno samo pozycjonowanie, jak i zdejmowanie filtrów od Google warto zlecać wyłącznie doświadczonym podmiotom.