Pozycjonowanie – to się opłaca

22 maja 2019

Zleć pozycjonowanie Krakow

Pozycjonowanie stron internetowych to wiele czynności dążących do zwiększenia widoczności stron w organicznych (czyli w bezpłatnych) wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyżej strona wyświetla się w SERP, tym więcej przyciągnie odwiedzających witrynę, co w rezultacie prowadzi do zwiększenia przychodów firmy. Innym plusem tego działania jest poprawa rozpoznawalności brandu, produktu lub usługi.

Algorytm Google analizuje wszystkie witryny www pod kątem mniej więcej dwustu różnorodnych czynników. Wynik tej diagnozy warunkuje to, na którym miejscu strona czy jej podstrona pojawi się w wynikach wyszukiwania na konkretne słowo kluczowe. Za główne czynniki rankingowe profesjonaliści ds. SEO uznają m.in. prędkość ładowania, linkowanie (on-site i off-site), jak również jakość contentu.

Wstukując w wyszukiwarkę Google jakąkolwiek frazę, internaucie zostanie przedstawiona lista stron, których treść została uznana za najlepiej dopasowaną do szukanego zapytania. Które strony wyświetlają się w SERP najwyżej? W głównej mierze te, których treść jest unikalna oraz starannie nasycona poprawnymi słowami kluczowymi. Na pozycje wpływ ma także prawidłowo zoptymalizowany kod HTML, prędkość ładowania się witryny (nie tylko w wersji na desktop, ale i urządzeniach przenośnych), jak również ilość witryn www zamieszczających odnośniki do naszej strony.

Czy opłaca się powierzyć pozycjonowanie i optymalizację sklepu albo strony www zewnętrznemu podmiotowi?

Algorytm Google cyklicznie jest modyfikowany, stąd warto powierzyć pozycjonowanie sklepów i stron www profesjonalistom. Odpowiednim wyborem będzie firma SEO, która posiada wieloletnią praktykę w takich działaniach. W takich firmach zatrudnionych jest wielu ekspertów nie tylko od SEO, ale również projektowania stron czy marketingu internetowego. Pozostawiając pozycjonowanie strony zewnętrznemu podmiotowi zaoszczędzone środki i czas można zaprząc w inne akcje marketingowe, które również zwiększą przychód firmy.

Do kogo skierowana jest usługa pozycjonowania stron oraz sklepów internetowych?

Pozycjonowanie to przede wszystkim usługa adresowana do zarządców stron, które służą do ekspozycji i sprzedaży usług bądź wyrobów przedsiębiorstwa. Prowadząc nawet niszowy biznes nieroztropnie jest obecnie nie założyć strony firmowej bądź ją utworzyć, ale nie podjąć się jej pozycjonowania. Biznesowi rywale nie śpią w staraniach o pozyskanie nowych klientów. Wedle badań aż 97% klientów sprawdza w sieci informacje o lokalnych usługach, co jasno wskazuje do jak dużej grupy klientów można tą metodą dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony lub sklepu w Top10 wyników wyszukiwania w przeglądarce niesłychanie zwiększa prawdopodobieństwo, że internauta zdecyduje się na nasze usługi.

Kontakt z nami:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]